Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(190)
Forma i typ
Książki
(180)
Poradniki i przewodniki
(56)
Publikacje fachowe
(18)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Audiobooki
(10)
Publikacje naukowe
(8)
Proza
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Dostępność
dostępne
(188)
wypożyczone
(22)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Przy Narutowicza (W23)
(3)
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(12)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(19)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(41)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(9)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(28)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(26)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(2)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(2)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(71)
Autor
Doroba, Anita
(17)
Witkowska, Magda
(16)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(15)
Lipa, Michał
(13)
Sałbut, Bartosz
(10)
Gasper, Dorota
(9)
Tracy, Brian (1944- )
(9)
Gordon, Jon (1971- )
(7)
Owsiak, Anna
(7)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(7)
Malcherek, Monika
(6)
Rzychoń, Tomasz
(6)
Sobiepanek-Szczęsna, Katarzyna
(6)
Buckingham, Marcus
(5)
Luecke, Richard
(5)
Michalak, Robert (1968- )
(5)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(5)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(4)
Dondziłło, Grzegorz
(4)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(4)
Kim, W. Chan
(4)
Mauborgne, Renée
(4)
Bakalarz, Dariusz
(3)
Basiuk, Tomasz
(3)
Broniarek, Zygmunt (1925-2012)
(3)
Dryńska, Katarzyna
(3)
Dutkiewicz, Mieczysław
(3)
Ferriss, Timothy (1977- )
(3)
Gołębiowski, Janusz W. (1928- )
(3)
Głatki, Michał
(3)
Jóźwik, Karolina
(3)
Kotler, Philip (1931- )
(3)
Liker, Jeffrey K
(3)
Samson-Banasik, Aleksandra
(3)
Waszkiewicz, Marian J
(3)
Berger, Jonah
(2)
Chimkowska, Angelika
(2)
Connors, Roger
(2)
Cukier, Kenneth
(2)
Czub, Marta
(2)
Doocy, Steve (1956- )
(2)
Fowler, Susan (1951- )
(2)
Grzybek, Robert
(2)
Gupta, Sanjay
(2)
Heath, Chip
(2)
Horn, Sam
(2)
Kanter, Rosabeth Moss (1943- )
(2)
Kartajaya, Hermawan (1947- )
(2)
Krochmal, Anna (1977- )
(2)
Kućma, Tomasz
(2)
Mayer-Schönberger, Viktor (1966- )
(2)
Mironowicz, Katarzyna
(2)
Ripley, Mike (1952- )
(2)
Setiawan, Iwan
(2)
Smith, Tom
(2)
Sprenger, Reinhard K. (1953- )
(2)
Strumińska, Dorota
(2)
Załuski, Grzegorz
(2)
Zinserling, Urszula
(2)
Zwoliński, Szymon
(2)
Śliwa, Leszek (tłumacz)
(2)
Al-Jawahiri, Agnieszka
(1)
Amen, Daniel G. (1954- )
(1)
Arem, Tim
(1)
Bahcall, Safi (1968- )
(1)
Ball, Matthew
(1)
Ballé, Michael (1965- )
(1)
Bauer, Katarzyna
(1)
Beahm, George W. (1953- )
(1)
Benson, Herbert (1935- )
(1)
Bernoff, Josh
(1)
Bly, Robert W
(1)
Bogucka-Steczek, Masza
(1)
Bokacki, Robert St
(1)
Bova, Tiffani
(1)
Bratkowski, Stefan (1934-2021)
(1)
Brinkman, Rick
(1)
Brynjolfsson, Erik (1962- )
(1)
Bucki, Piotr
(1)
Bąk, Janina
(1)
Casey, Aggie
(1)
Cathcart, Jim (1946- )
(1)
Chaize, Jacques (1950- )
(1)
Chee, Kit
(1)
Chopra, Deepak (1946- )
(1)
Christensen, Clayton M. (1952-2020)
(1)
Christiani, Alexander (1958- )
(1)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(1)
Coffman, Curt
(1)
Collins, Jim C. (1958- )
(1)
Colvin, Geoffrey
(1)
Cypryański, Piotr
(1)
Czajkowski, Adam (trener biznesu)
(1)
Decker, Bert
(1)
Dixit, Avinash K
(1)
Dodd, Pamela
(1)
Domaszewska, Anna (1990- )
(1)
Duke, Anne (1965- )
(1)
Duncan, David S
(1)
Duncan, Karen
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(39)
2010 - 2019
(103)
2000 - 2009
(48)
Okres powstania dzieła
2001-
(84)
1901-2000
(9)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
1501-1600
(1)
Kraj wydania
Polska
(190)
Język
polski
(189)
Odbiorca
Menedżerowie
(14)
Przedsiębiorcy
(4)
Negocjatorzy biznesowi
(2)
Rodzice
(2)
Dyrektorzy
(1)
Liderzy i zespoły sprzedaży, sprzedawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Temat
Zarządzanie
(25)
Sukces
(22)
Samorealizacja
(19)
Przywództwo
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Prezentacje i wystąpienia
(8)
Techniki sprzedaży
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Innowacje
(6)
Konsumenci
(6)
Negocjacje
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Rozwój osobowości
(6)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Marketing
(5)
Model biznesowy
(5)
Motywacja
(5)
Motywacja pracy
(5)
Myślenie twórcze
(5)
Perswazja
(5)
Samopoznanie
(5)
Segmentacja rynku
(5)
Kreatywność
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Nowy produkt
(4)
Praca zespołowa
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Asertywność
(3)
Autoprezentacja
(3)
Bogactwo
(3)
Internet
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość życia
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing szeptany
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacja pracy
(3)
Osobowość
(3)
Pewność siebie
(3)
Praca
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Rysowanie
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Toyota Jidōsha Kabushiki Kaisha
(3)
Uczucia
(3)
Umysł
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zdolności
(3)
Biznesplan
(2)
Chorzy po udarze mózgu
(2)
Coaching
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Finanse
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Intensywna terapia
(2)
Kobieta
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
LinkedIn
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Medycyna
(2)
Menedżerowie
(2)
Mózg
(2)
Nadzieja
(2)
Optymizm
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Postawy
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia pracy
(2)
Reanimacja
(2)
Ripley, Mike (1952- )
(2)
Samowychowanie
(2)
Starzenie się
(2)
Uczenie się
(2)
Wizualizacja (psychologia)
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zaufanie
(2)
Zdrowe odżywianie
(2)
Śmierć
(2)
Algorytmy
(1)
Analityka predykcyjna
(1)
Analiza danych
(1)
Apple Inc
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1901-2000
(6)
1501-1600
(2)
1945-1989
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Polska
(2)
Japonia
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Gatunek
Poradnik
(102)
Wydawnictwa popularne
(21)
Opracowanie
(17)
Podręcznik
(5)
Antologia
(3)
Artykuł naukowy
(3)
Poradniki
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Pamiętniki angielskie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Cytaty
(1)
Książka kucharska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Powieść
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Reportaż
(1)
Traktat
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(43)
Praca, kariera, pieniądze
(15)
Rozwój osobisty
(15)
Psychologia
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kulinaria
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
190 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.35298 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.32125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń. Ludzie, których nie możesz znieść, to te trudne osoby, które albo nie robią tego, czego od nich oczekujesz, albo robią to, czego nie chcesz - i zupełnie nie wiesz, co masz z tym począć. Cóż, od tej chwili nie musisz już być ofiarą Chociaż nie jesteś w stanie zmienić trudnych ludzi, możesz komunikować się z nimi w taki sposób, że sami się zmienią. Cała sztuka polega na tym, aby wiedzieć, jak do nich dotrzeć, kiedy się źle zachowują. Kirschner i Brinkman pomogą ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Książka "Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść" pomoże ci radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Dzięki niej nauczysz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, czy członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, książka "Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść" zapewni ci narzędzia i konkretne strategie postępowania w obliczu tych sytuacji. Dowiesz się dokładnie, co możesz zrobić, aby przestali jęczeć, atakować cię, wybuchać czy łamać obietnice. Ta książka pomoże ci stawić czoło nawet najgorszym typom osobowościowym! [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.32813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.34643 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystaj swoje silne strony : użyj dźwigni swojego talentu / Marcus Buckingham ; przekład Marcin Kowalczyk. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 219 stron, [36] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Zaufaj swoim silnym stronom, bądź z nich dumny i zacznij je w pełni wykorzystywać! Marcus Buckingham dał początek ruchowi wykorzystywania swoich silnych stron, który obecnie szeroką falą rozlewa się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe i edukacyjne. To ruch, który wypływa między innymi z sukcesu wcześniejszych bestsellerów Marcusa Buckinghama: Po pierwsze: Złam wszelkie zasady oraz Teraz odkryj swoje silne strony. W tej książce Buckingham odpowiada na kluczowe pytanie: jak użyć swoich silnych stron, aby uzyskać jak największy sukces w pracy? Wykorzystaj swoje silne strony otworzy przed tobą i twoją firmą nowe i niezbadane jeszcze obszary. Dołącz się do ruchu silnych stron i rozwijaj się [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small”, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej. Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej! DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję! INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 159.9
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej