Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(1)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia XI Czytelnia Naukowa (XI)
(16)
Autor
Adamczyk-Żylińska, Marika
(1)
Beliczyńska, Hanka
(1)
Bianchi, Anna Maria
(1)
Bober, Tomasz
(1)
Bryła, Paweł (ekonomia)
(1)
Domański, Tomasz (1953- )
(1)
Grabiwoda, Barbara
(1)
Grzybek, Robert
(1)
Kaczmarek, Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Kasprzak, Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kawszyn, Roman
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kwarciak, Bogusław
(1)
Mielczarek, Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Mirecki, Tomasz
(1)
Misztal, Anna
(1)
Ratajczyk, Piotr
(1)
Rutkowski, Ireneusz (1953- )
(1)
Różycki, Marek (ekonomia)
(1)
Scheelen, Frank M. (1962- )
(1)
Skorupska, Justyna
(1)
Sorensen, Herbert Carl (1944- )
(1)
Stewart, Grant
(1)
Stigliano, Giuseppe
(1)
Szaran, Adam
(1)
Tracy, Brian (1944- )
(1)
Zastrożna, Martyna
(1)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Menedżerowie
(4)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(9)
Handel
(7)
Zarządzanie
(6)
Konsumenci
(3)
Marketing
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel detaliczny
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Model biznesowy
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Żywność
(2)
E-konsumenci
(1)
Elektronika
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handlowcy
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing doświadczeń
(1)
Marketing wartości
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Odzież
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Platforma internetowa
(1)
Pokolenie Z
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Przemysł
(1)
Reklama
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologie mobilne
(1)
Towary
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
allegro.pl
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.22298 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.23986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.31519 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.26333 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.31079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M.27304, 658 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 M (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM.33855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Czy polecasz tego allegrowicza? Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. „Pomarańczowy portal”, mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala dotrzeć do 20 milionów klientów każdego miesiąca. Ta zawrotna liczba wynika z tego, że aż 80 procent polskich internautów wymienia Allegro jako swoje ulubione miejsce zakupów. Tych faktów nie mogą zlekceważyć ani początkujący, ani doświadczeni sprzedawcy. Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym. Pozycja obowiązkowa dla każdego początkującego e-sprzedawcy! [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej