Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(15)
Forma i typ
Gry i zabawki
(11)
Książki
(3)
Proza
(3)
Filmy i seriale
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Przy Narutowicza (W23)
(1)
Wypożyczalnia Białobrzeska (W33)
(1)
Wypożyczalnia Baśniowa (W48)
(1)
Wypożyczalnia Pod Skrzydłami (W75)
(1)
Wypożyczalnia Przy Zawiszy (W76)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (W93)
(1)
Wypożyczalnia Przy Baleya (W99)
(1)
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(4)
Wypożyczalnia Przy Baleya (BD48)
(3)
Wypożyczalnia Skarżyńskiego (BD68)
(11)
Autor
Chiacchiera, Martino
(11)
Sorrentino, Silvano
(11)
Bontempi, Alberto
(5)
Skłodowska, Ola
(3)
Wojda-Wołkowycki, Rafał
(2)
Baranowski, Marek
(1)
Bontempi, Alberto (1975- )
(1)
Carey, John
(1)
Dodani, Nik
(1)
Ellis, Jay (1981- )
(1)
Gołdyn, Izabela
(1)
Labine, Tyler
(1)
Linde, Montse
(1)
Marmur, Ori
(1)
Melnik, Maria
(1)
Miller, Logan (1992- )
(1)
Moritz, Neal H. (1959- )
(1)
Mróz, Maria (tłumaczka)
(1)
Olejnik, Magdalena
(1)
Opiat-Bojarska, Joanna
(1)
Robitel, Adam (1978- )
(1)
Russell, Taylor
(1)
Schut, Bragi F
(1)
Skłodowska, Aleksandra
(1)
Spicer, Marc
(1)
Tapia, Ivan
(1)
Tapia, Iván
(1)
Tyler, Brian
(1)
Van Wageningen, Yorick (1964- )
(1)
Woll, Deborah Ann
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(14)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(9)
Młodzież
(8)
Dorośli
(4)
14-17 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura hiszpańska
(2)
Film amerykański
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Escape rooms
(15)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Dracula (postać fikcyjna)
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Podróże w czasie
(1)
Policjanci
(1)
Przesyłki pocztowe
(1)
Przyjaźń
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozbój
(1)
Sfinks (zwierzę mitologiczne)
(1)
Szpitale
(1)
Wypadki drogowe
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(1)
Casa de papel (serial filmowy)
(1)
Temat: miejsce
Egipt
(1)
Hiszpania
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Gry w karty
(11)
Gry i zabawy umysłowe
(7)
Gry planszowe
(5)
Powieść
(3)
Zagadki
(2)
Film fabularny
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Horror
(1)
Kryminał
(1)
15 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : magiczna sztuczka / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Marek Baranowski. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2019. - 1 gra (60 dużych kart, 1 tajemnicza koperta) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart. Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 112 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : skarb Czarnobrodego / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2021. - 1 gra (64 dużych kart) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Pierwszy karciany Escape room, w którym dwie drużyny lub dwóch śmiałków będzie grać przeciwko sobie! Legendy głoszą, że Czarnobrody ukrył swój skarb. Wiecie, gdzie szukać pierwszej wskazówki, a kiedy zdobędziecie już mapę, tylko jeden krok będzie dzielił was od bogactwa i sławy! Niestety nie tylko wy wpadliście na trop skarbu. Załoga rywali depcze wam po piętach! Rozwiązujcie zagadki, uważajcie na podstępy przeciwników i zostańcie najbardziej znanymi piratami siedmiu mórz. Ahoj przygodo! Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0285 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 210 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : skok w Wenecji / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Rafał Wojda-Wołkowycki. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami, 1 sekretny plan) : plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Kieszonkowa wersja rozrywki, która stała się światowym fenomenem! Skok w Wenecji to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 217 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 121 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : tajemnica Eldorado / Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Rafał Wojda-Wołkowycki. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami, 1 tajemnicza mapa) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół lub samotnego śmiałka. Wasza wyprawa w poszukiwaniu legendarnej krainy pełnej złota nie przyniosła rezultatu. Na domiar złego, podczas drogi powrotnej dochodzi do wypadku. Samolot ulega awarii, a jedynym sposobem na przeżycie jest skok ze spadochronem, wprost do serca tajemniczej dżungli. To może oznaczać Wasz koniec, ale może też być ostatnią szansą na odnalezienie upragnionego Eldorado… Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ucieczka / Joanna Opiat-Bojarska. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2018. - 406, [1] strona ; 21 cm.
(Czarna Seria : kryminał)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : ucieczka z Alcatraz / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Bontempi ; tłumaczenie Iza Gołdyn. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2021. - 1 gra (64 dużych kart z zagadkami, 1 Wieści z Alcatraz) : karton, papier, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm.
Przed wami jedno z najtrudniejszych zadań. Musicie wydostać się z jednego z najpilniej strzeżonych więzień na świecie. Czy wasz spryt pozwoli wam pokonywać kolejne trudności, które staną na waszej drodze? Rozwiązujcie zagadki i postarajcie się uwolnić, nim będzie za późno [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 208 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 hisz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : misja w Tokio / autorzy: Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Bontempi, tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (64 duże karty z zagadkami, plakat) : karton, plastik, kolor ; w pudełku w pudełku 4x11x15 cm.
Gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Przerwa w dostawie prądu to dopiero początek. Nagły atak hakerów pogrąża Tokio w ciemności. Jako międzynarodowy agent Team Black musisz natychmiast zacząć działać, by przywrócić zasilanie zanim miasto opanuje chaos. Czy zdołasz rozwiązać wszystkie zagadki i przechytrzyć hakerów? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 255 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zamek Drakuli / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje Alberto Bontempi ; tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2022. - 1 gra (64 dużych kart, 1 stara księga) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x16 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 11 cm).
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności! Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii? [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 209 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 211 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : atak na Londyn / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 0281 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 201 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : podróż w czasie / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2018. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium. Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0268 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 248 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : zagadka sfinksa / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino. - Warszawa : Foxgames - Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (60 dużych kart z zagadkami) : karton, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Wcielcie się w postać turystów, którzy podczas przygody pełnej niebezpieczeństw muszą rozwiązać zagadkę tajemniczego Sfinksa. Spieszcie się, ponieważ czas ucieka. Klimat starożytnego Egiptu. Nowe, zaskakujące zagadki [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0299 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 hisz. (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Escape room : w Krainie Czarów / autorzy: Martino Chiacchiera i Silvano Sorrentino ; ilustracje: Alberto Bontempi, tłumaczenie Ola Skłodowska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2023. - 1 gra (64 duże karty z zagadkami, 1 lusterko, 1 nic) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 4x11x15 cm.
Gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Nic tu nie jest takie, jakim się wydaje. Wyruszcie w niezapomnianą podróż do Krainy Czarów, gdzie czekają na Was Szalony Kapelusznik, Biały Królik, Kot z Cheshire i wiele innych niesamowitych postaci. Zanurzcie się w świecie absurdu i spróbujcie zrozumieć jego szaloną logikę! W Krainie Czarów możecie przeżyć wspaniałe przygody, ale musicie być też ostrożni, by nie postradać zmysłów i nie dać się złapać Królowej Kier, która na pewno będzie chciała skrócić Was o głowy! Czy jesteś gotowy na przygodę w krainie czarów? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P 256 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej