Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(2)
Autor
Bílek, Vojtĕch
(1)
Hladík, Roman
(1)
Mikša, Petr
(1)
Nemejovská, Veronika
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Dinozaury
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Dinozaury : dynamiczna gra dla bystrzaków / projekt gry: Vojtĕch Bílek ; ilustracje Veronika Nemejovská. - Kraków : Albi Polska, [2024]. - 1 gra (60 płytek z dinozaurami, 4 kostki, 54 żetony punktów) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 5x13x18 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 17 cm).
(Kostki Bystrzaka)
Który dinozaur był olbrzymim roślinożercą, a który miał płetwy? Czy owiraptory żyły na terenie Afryki i były drapieżnikami? Ta edukacyjna gra nie tylko sprawdza, ale też poszerza wiedzę o dinozaurach i prehistorycznych zwierzętach. Dodatkowo każda rozgrywka to doskonały trening spostrzegawczości, refleksu i pamięci. Proste zasady oraz dynamika gry sprawiają, że po „Dinozaury” chętnie sięgną nie tylko fani prehistorycznych zwierząt. W trakcie rozgrywki gracze starają się zdobywać płytki, które najlepiej odpowiadają symbolom wyrzuconym na kostkach. Im więcej wspólnych symboli na płytce i kostkach, tym więcej punktów. Wygrywa gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0367 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak. 2 / Petr Mikša & Roman Hladík. - Kraków : Albi Polska, [2024]. - 1 gra (28 płytek krajobrazu, 6 tekturowych pionków bohaterów i 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 6 żetonów miast, 5 arkuszy bohaterów, 5 sztandarów, 6 kości bohaterów, 35 kości oddziałów, 30 żetonów punktów wytrzymałości, 30 żetonów budynków, 40 znaczników żywności, 40 znaczników drewna, 40 znaczników kamienia, 1 materiałowy woreczek, 32 żetony armii potworów, 1 tekturowy pionek Mrocznego Generała ze specjalną podstawką, 5 żetonów gwardzistów, 1 żeton Zarazy) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x31x31 cm + instrukcja (14, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Kiedy bohaterowie wynurzyli się z podziemi zamku Karak, przekonali się, że zło wciąż nie zostało pokonane. Tym razem jednak nie zwyciężą go, korzystając jedynie ze swej broni. Aby powstrzymać Mrocznego Generała, będą musieli stworzyć prawdziwą armię! Karak 2 to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry Karak – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, aby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy. Każdy gracz wciela się w rolę jednego z niezwykłych bohaterów przemierzających krainę otaczającą zamek. Herosi walczą z armiami potworów oraz gromadzą zasoby niezbędne do zbudowania miasta i szkolenia nowych oddziałów, które pomogą im w wykonaniu zadania [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P 0472 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej