Sorting
Source
Katalog centralny
(2)
Form of Work
Gry i zabawki
(2)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia Przystanek Książka (BD41)
(2)
Author
Bílek, Vojtĕch
(1)
Hladík, Roman
(1)
Mikša, Petr
(1)
Nemejovská, Veronika
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Subject
Dinozaury
(1)
Genre/Form
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
2 results Filter
Board game
In basket
Dinozaury : dynamiczna gra dla bystrzaków / projekt gry: Vojtĕch Bílek ; ilustracje Veronika Nemejovská. - Kraków : Albi Polska, [2024]. - 1 gra (60 płytek z dinozaurami, 4 kostki, 54 żetony punktów) : plastik, karton, kolor ; w pudełku 5x13x18 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 17 cm).
(Kostki Bystrzaka)
Który dinozaur był olbrzymim roślinożercą, a który miał płetwy? Czy owiraptory żyły na terenie Afryki i były drapieżnikami? Ta edukacyjna gra nie tylko sprawdza, ale też poszerza wiedzę o dinozaurach i prehistorycznych zwierzętach. Dodatkowo każda rozgrywka to doskonały trening spostrzegawczości, refleksu i pamięci. Proste zasady oraz dynamika gry sprawiają, że po „Dinozaury” chętnie sięgną nie tylko fani prehistorycznych zwierząt. W trakcie rozgrywki gracze starają się zdobywać płytki, które najlepiej odpowiadają symbolom wyrzuconym na kostkach. Im więcej wspólnych symboli na płytce i kostkach, tym więcej punktów. Wygrywa gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. P 0367 (1 egz.)
Board game
In basket
Karak. 2 / Petr Mikša & Roman Hladík. - Kraków : Albi Polska, [2024]. - 1 gra (28 płytek krajobrazu, 6 tekturowych pionków bohaterów i 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 6 żetonów miast, 5 arkuszy bohaterów, 5 sztandarów, 6 kości bohaterów, 35 kości oddziałów, 30 żetonów punktów wytrzymałości, 30 żetonów budynków, 40 znaczników żywności, 40 znaczników drewna, 40 znaczników kamienia, 1 materiałowy woreczek, 32 żetony armii potworów, 1 tekturowy pionek Mrocznego Generała ze specjalną podstawką, 5 żetonów gwardzistów, 1 żeton Zarazy) : karton, plastik, kolor ; w pudełku 8x31x31 cm + instrukcja (14, [1] strona : ilustracje ; 28 cm).
Kiedy bohaterowie wynurzyli się z podziemi zamku Karak, przekonali się, że zło wciąż nie zostało pokonane. Tym razem jednak nie zwyciężą go, korzystając jedynie ze swej broni. Aby powstrzymać Mrocznego Generała, będą musieli stworzyć prawdziwą armię! Karak 2 to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry Karak – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, aby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy. Każdy gracz wciela się w rolę jednego z niezwykłych bohaterów przemierzających krainę otaczającą zamek. Herosi walczą z armiami potworów oraz gromadzą zasoby niezbędne do zbudowania miasta i szkolenia nowych oddziałów, które pomogą im w wykonaniu zadania [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. P 0472 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again