270314
Book
In basket
Zarządzanie w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych jest kluczem do sukcesu w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Jak skutecznie zarządzać kosztami, obracać towarami i odnosić sukcesy w dynamicznym świecie handlu? Ta książka to źródło wiedzy dla właścicieli i pracowników mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów i badaczy zainteresowanych tą tematyką. Publikacja w przystępny sposób przedstawia: specyfi kę działalności handlowej w Polsce oraz regulacje prawne, formy obrotu towarowego i strategie cenowe, metody ewidencji i rozliczania kosztów, narzędzia wspomagające zarządzanie, takie jak analiza progu rentowności, budżetowanie czy benchmarking, praktyczne przykłady zastosowania wiedzy w realnych przedsiębiorstwach. Dzięki kompleksowemu podejściu i studiom przypadków książka dostarcza zarówno solidnych podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskazówek pomocnych w efektywnym zarządzaniu firmą w zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Przedstawiona problematyka może wzbogacić bibliografię z zakresu rachunku kosztów, rachunkowości fi nansowej oraz rachunkowości zarządczej, łącząc teorię z przykładami dla podmiotów handlowych [opis wydawcy].
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
Tyt. grzbietowy: Zarządzanie kosztami w działalności handlowej MMŚP
Bibliography, etc. note
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 153-155.
Target audience note
Dla właścicieli i pracowników przedsiębiorstw handlowych, a także dla studentów.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again