266117
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie 3. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych [opis wydawcy].
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykazy aktów prawnych na stronach 155-161.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej